Max Meubel
MAXimale 360°-marketing
xpertise
Folder
Radiospot
Advertentie
Social Media
Online
Xpectations
Max Meubel in Kortemark heeft in alles in huis om elke woning om te toveren in een ware thuis. In een showroom van maar liefst 15 000 vierkante meter vind je werkelijk álles. En een groot aanbod is goed, als potentiële klanten wéten dat het er is. Max Meubel schakelde KIXX in om meer traffic naar de winkel te genereren.
Wat KIXX deed
We halen alles uit de kast aan de hand van een 360°-marketingaanpak: bus-aan-busfolders, advertenties, ludieke radiospots, social media en online advertising. Een combinatie van print en online zorgt voor MAXimale visibiliteit in en rond Kortemark. Een regionaal love brand maken van Max Meubel is het ultieme doel, daarom voegen we graag eens een extraatje toe: een spot met Jacques Vermeire in de hoofdrol. It’s all in the mix for Max!
De resultaten
De uitgebreide en uitgekiende mediamix voor Max Meubel zorgt ervoor dat (potentiële) klanten richting Kortemark trekken. We inspireren, informeren en zetten aan tot actie. Door je naam, je merk, je toonzaal en je troeven in de kijker te zetten, blijf je top of mind bij potentiële klanten. Uit het oog is uit het hart. Een 360°-marketingaanpak houdt de aandacht levendig en de interesse groot. Mensen kopen wat ze kennen.