Belgische Keurslagers
Feestelijke branding voor het kwaliteitskeurmerk
xpertise
Magazine
Social media
Copywriting
Branding
Fotografie
Xpectations
Vakmannen en -vrouwen uit de slagerswereld inspireren? Dat doen we met de Keurkrant! Het vakblad is ondertussen een begrip geworden onder de Belgische Keurslagers. Zes keer per jaar ontvangen ze een magazine boordevol content op maat van hun interesses. Die offline B2B-communicatie is een uitstekende manier om het specifieke slagerspubliek aan te spreken.
Elke Keurkrant is een feest, zeker in 2023, want we vierden 40 jaar Belgische Keurslagers! Met toeters, bellen, een flesje van de beste cava en een schitterende winactie legden alle Keurslagers hun klanten op 10 juni in de watten. Om de festiviteiten vorm te geven en de verjaardag in de verf te zetten, deed Belgische Keurslagers een beroep op KIXX.
Wat KIXX deed
De trouwe klanten van Belgische Keurslagers in de bloemetjes plaatsen.’ Met dat doel creëren we een design dat in het oog springt en spontaan herinneringen oproept. Beeldmateriaal uit het archief van 40 jaar Keurslagers zorgt voor een exclusieve blik op het verleden. Back to 1983!
Wat de Keurkrant betreft nemen we zowel de redactie, de fotografie als het ontwerp voor onze rekening. Zes keer per jaar leven onze copywriters en designers zich volledig uit op dit fijne project.
De resultaten
Belgische Keurslagers inspireren met waardevolle content? Check!
Ook de aanloop naar de verjaardag, die op 10 juni werd gevierd, is 100% geslaagd. Een digitale campagne op sociale media zorgt voor extra publiciteit. Met betalende en native content maakten we de klanten warm om tijdens het feestweekend een bezoekje aan hun favoriete Keurslager te brengen. Een ‘één jaar gratis’-winactie wekte daarnaast nog meer enthousiasme op.
We wensen Belgische Keurslagers een fijne verjaardag toe, samen met hun klanten!