Zoals de magazinenaam ‘Notarius’ al doet vermoeden, situeren we ons voor deze opdracht in de notariële wereld. Het tijdschrift richt zich op notarissen en medewerkers van notariaten.
Belgabroed is een familiale broeierij, ontstaan uit de samenwerking tussen de families Destrooper en Moonen. Pluimvee is al 4 generaties lang in hun DNA verweven. Ze geloven in een persoonlijke aanpak en betrokkenheid, ten dienste van hun klant. Die krijgt meteen ook de garantie samen te werken met een broeierij die trendsetter is in innovatie en dierenwelzijn.
Soigneren zit in het bloed bij alle medewerkers van De Fietsenmaker Zedelgem. Al snel kwam het concept Soigneurs Vélo tot stand. Een plek waar de sfeer van de koers in alle hevigheid losbarst. Met meer dan 20 jaar ervaring levert het professionele team uitgebreid advies, vakmanschap en correcte service. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe fiets, gepaste kledij of langskomt voor een herstelling, de 8 soigneurs van De Fietsenmaker helpen je graag verder.
Gedaan met de kurkdroge halve opleidingsdagen in stoffige en zuurstofarme lokalen. Geen passieve powerpoints meer, wel 4 x meer snelheid, 30% verbetering en 1000 x meer fun. Play It staat klaar om alle opleidingsuitdagingen van antwoord te dienen. In de Play It-catalogus vind je kant-en-klare corporate learning games in meer dan 20 talen. Opleidingen op maat kunnen uiteraard ook, om het nóg persoonlijker en efficiënter te maken!
In Vlaanderen leven naar schatting 500.000 mensen met diabetes. Elke 17 minuten krijgt iemand de levenslange diagnose diabetes. Daarom informeert, connecteert en mobiliseert de Diabetes Liga iedereen die met diabetes geconfronteerd wordt. Het Diabetes Liga Onderzoeksfonds financiert wetenschappelijk onderzoek naar diabetes.
Mitsubishi Chemical Advanced Materials NV (MCAM) is marktleider in de verwerking van technische kunststoffen en composiet-materialen en is wereldwijd fabrikant en verdeler van halffabrikaten (platen, staven en buizen) en eindproducten uit technische kunststoffen. MCAM Tielt is de operationele hoofdzetel van Europa.
Bij Jatu vind je werkelijk alles om je tuin aan te kleden. Met ecologisch verantwoorde en waterdoorlaatbare materialen maken ze van elke tuin een oase van rust. Van grind tot afboording, van potgrond tot meststoffen... De mooiste buitenruimtes worden gecreëerd met de producten van Jatu!
"Kom voor het uitzicht, vertrek met inzicht!" Bij Museum aan de IJzer haalt zowel jong als oud hun hart op. De IJzertoren telt maar liefst 22 verdiepingen interactief museum over oorlog en vrede. Bovendien heb je vanop het dakterras een uniek uitzicht over de hele frontstreek.
Etappe is hét jaarlijks historisch thematisch wielermagazine van KOERS. Daarin staat op basis van de eigen collectie telkens één thema centraal. Dit jaar werd, naar aanleiding van het WK in Vlaanderen, gefocust op het Belgisch WK-verleden.
Waregem, de stad van paarden, voetbal en koers natuurlijk! Stop deze ingrediënten in de mixer en je krijgt een resultaat waar menig sporthart sneller gaat van slaan.
Cycling, het magazine voor wie gek is van de koers, kreeg een volledige make-over! Daarvoor rekende Grinta! Publicaties op KIXX. Met veel enthousiasme gingen we deze uitdaging aan! We gaven het logo en het magazine een frissere en jongere look om zo een breder leespubliek te bereiken.
Interieur- en standbouwer Franken uit Kluisbergen klopte bij KIXX aan voor strategische hulp bij de lancering van twee nieuwe merken: Franken pro en Franken junior. Wat daar zoal komt bij kijken? Een hippe branding, een inspirerende landingspagina en brandbook, doeltreffende social media campagnes, … én veel goesting uiteraard!
Metagenics, producent van hoogwaardige micronutritie, is een wereldwijd actieve groep. Metagenics Europe bedient de volledige Europese markt vanuit het hoofdkwartier in Oostende. KIXX is hun vaste partner voor de lancering van nieuwe voedingssuplementen.
Decostere Accountancy is een familiale onderneming met kantoren in West-en Oost-Vlaanderen en telt ondertussen meer dan 100 medewerkers. Decostere Accountancy biedt, in een vertrouwensrelatie met de klant, oplossingen en toegevoegde waarde op het vlak van fiscaliteit, juridische dienstverleningen en beleidsondersteunend advies.
Strohandel Roose is een succesvol familiebedrijf met bijna 80 jaar expertise en ervaring in de sector. Sinds 1997 staan Carla & Rik Roose als derde generatie aan het roer van dit bloeiende bedrijf. Hun aanbod is een kwaliteitsgamma van strooisels en ruwvoeders voor paard en vee. Ze bieden daarbij een vlotte service voor de levering van de goederen en de ophaling van de paardenmest.
Pittman Seafoods staat sinds 1990 voor kwalitatieve diepvriesvis. Strenge controles op de oorsprong, volledige traceerbaarheid, advies op maat en klanttevredenheid maken het onderscheid. Het bedrijf met familiaal karakter heeft een jarenlange expertise en blijft investeren in langdurige samenwerking met de juiste partners. Sinds enkele jaren is KIXX de vaste externe communicatiepartner.
Elk succesvol bedrijf staat of valt met het succes van zijn merken. KIXX helpt ondernemingen om hun producten, diensten en zichzelf correct te profileren. Een heldere en aantrekkelijke boodschap trekt de juiste klanten aan.
Strategie en communicatie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Strategische communicatie betekent dat je communicatieboodschap perfect aansluit op wat je doet en wil bereiken als bedrijf. KIXX past deze eenvoudige logica toe in maatwerk voor elke sector, elk bedrijf, elke cultuur. Zo kom je via een overzichtelijke totaalaanpak tot resultaten.
Orgin’O, de winkelketen voor biologische producten, doet sinds 6 jaar een beroep op KIXX. In 2015 ontwikkelden we samen een nieuw concept met als doel meer beleving in de winkelpunten te creëren. Sindsdien zijn al 4 van onze intussen 16 winkels volgens dit concept ingericht of verbouwd.
Elk succesvol bedrijf staat of valt met het succes van zijn merken. KIXX helpt ondernemingen om hun producten, diensten en zichzelf correct te profileren. Een heldere en aantrekkelijke boodschap trekt de juiste klanten aan.
KIXX gaf de business units een hedendaags imago, met elk een unitkleur en website. Niettemin worden alle activiteiten volgens één uniforme, herkenbare lijn gepresenteerd.
Nieuwsbrief