We schreeuwen het uit van contentement!
Omdat we mogen doen wat we graag doen.

Contentcreatie
Mensen zijn nieuwsgierig. We kijken graag naar mooie foto’s en voeden ons brein met interessante (audio)fragmenten. KIXX creëert content op maat van jouw doelgroep.
Contentmarketing
Wie aan contentmarketing doet, doet aan storytelling. Vertel jouw verhaal en zet in op langdurige klantenrelaties. Denk daarbij aan strategische campagnes en unieke belevingen.
Corporate brand identity
Waarom bestaat jouw bedrijf? Waarom bied je bepaalde producten of diensten aan? Een sterke corporate brand identity krijgt vorm met een doordachte naam en een manifesto (interne werktekst).
Copywriting
Copywriting in al z’n vormen en maten, geuren en kleuren. Sociale media, blogs, nieuwsbrieven, magazines … Team content brengt jouw verhaal naar buiten.
Pers en PR
Heeft jouw verhaal nieuwswaarde? We helpen je de juiste boodschap naar buiten brengen in de vorm van persberichten, -mappen, -conferenties …
(Maandelijkse) contentkalenders
Zien en gezien worden, aanwezig zijn op de juiste kanalen, met de juiste boodschap: constante socialmedia-content helpt onthouden en bouwt een community op.
Nieuwsbrieven
Een nieuwsbrief richt zich zeer direct en persoonlijk tot (potentiële) klanten en abonnees. Het houdt de relatie levendig en er ontstaat een band.
Mailings
Op regelmatige tijdstippen leg je via een mailing op een ongedwongen manier contact met de doelgroep, die zo meteen onthoudt dat jij er voor hen bent.
Cold mailings
Elk contact, elke relatie, elke transactie moet ooit ergens beginnen. Dit is het equivalent van ‘hallo’ zeggen en vragen hoe het met iemand gaat.
Blogberichten
Ah, de blog … houtblok in de haard, zout op de frietjes, houdt de website levendig en op smaak, de relatie interessant en de goesting groot.
Magazines
Een magazine blijft langer liggen, is tastbaar, helpt onthouden, inspireert, biedt mogelijkheden, straalt klasse uit, en komt in allerlei vormen en maten.
Workshops
Hoe, wie, wat, wanneer en waar? Wat doe je best en wat beter niet? Een workshop op maat van je doel en je organisatie zorgt voor antwoorden en houvast.

Strategische content
first!
Proactief zijn
Door proactief te denken en te handelen, blijven we de realiteit een stapje voor. Goede content structureert de werkelijkheid op een manier die aangenaam, vlot en boeiend is.
Strategisch denken
We creëren nooit zomaar iets. Het uiteindelijke plan primeert wanneer we iets posten, publiceren of creëren. Content dient – liefst mooi – een hoger strategisch doel.
Rapportage
Een strategie vereist onderweg bijsturingen, dus houden we alles nauwlettend in de gaten en brengen we regelmatig verslag uit. Om vervolgens aan te passen wat nodig is.
In de
praktijk

vzw Tuinhier is de grootste en boeiendste vereniging van tuinliefhebbers in Vlaanderen. Duizenden abonnees lezen maandelijks het bijhorende magazine, wonen events bij en genieten van ledenkortingen om u tegen te zeggen.
KIXX ondersteunt de marketing van Tuinhier. Met 11 magazines per jaar neemt ons designteam de lay-out voor zijn rekening. De boeiende inhoud van dit magazine, op maat van een zeer specifieke doelgroep met afgelijnde interesses, zorgt voor een mooi staaltje ‘contentconfetti’.
“Content-wat” horen we je vragen?
Contentconfetti is een manier om bestaande content (in dit geval uit het magazine) in kleinere stukjes te verdelen en te verspreiden via andere kanalen. Zo lichten we maandelijks de belangrijkste topics uit op de socialemediakanalen van Tuinhier Magazine, vullen we de nieuwsbrief aan met relevante items én geven we blogposts vorm op de website. Daarnaast zetten we met digitale marketingcampagnes maandelijks in op nieuwe abonnees.
Een project waarbij we 360°-commmunicatie ten volle benutten.
woordspelingen verwerkt in
onze content marketingcampagnes
uren aan videomateriaal om te bingewatchen
hero-campagnes opgezet
Ook een uitdaging voor ons team?
Contacteer ons!
Benieuwd naar onze
andere diensten
