Belgabroed is een familiale broeierij, ontstaan uit de samenwerking tussen de families Destrooper en Moonen. Pluimvee is al 4 generaties lang in hun DNA verweven. Ze geloven in een persoonlijke aanpak en betrokkenheid, ten dienste van hun klant. Die krijgt meteen ook de garantie samen te werken met een broeierij die trendsetter is in innovatie en dierenwelzijn.
We wilden ons werkgeversmerk kracht bij zetten omdat we merkten dat onze naamsbekendheid relatief laag was in de regio. Daardoor hadden we niet altijd de gewenste instroom voor onze vacatures.
KIXX heeft ervoor gezorgd dat onze identiteit als werkgever helder werd. Dat was het startpunt van een employer branding campagne met een sterke online focus. Die is nog steeds lopende, zowel intern als extern. Wat we het meest appreciëren aan de samenwerking is het feit dat we naast een vast aanspreekpunt, ondersteuning krijgen van een gespecialiseerd team van digital marketeers, graphic designers en content marketeers, ....
Nieuwsbrief