Marketing-spreker inhuren voor jouw event?
Een inspirerende spreker voor jouw event? De zoektocht naar de juiste gastspreker voor een evenement kan zeer tijdrovend en frustrerend zijn. Bovendien kan een keynotespeaker een event maken of breken.
Til jouw evenement naar een hoger niveau en dompel jouw publiek onder in de wondere wereld van (digitale) marketing. Onze enthousiaste en energieke gastsprekers Tom Cappelle en Nicolas Buysschaert nemen jouw publiek graag mee op sleeptouw.
Onze sprekers
Tom Cappelle
What you see is what you get. Tom Cappelle vertelt vanuit de praktijk door zijn jarenlange ervaringen binnen strategie, sales training, events en digitale communicatie. Op zijn enthousiaste en energieke manier licht hij de do’s en don'ts toe binnen je marketingstrategie.
Nicolas Buysschaert
Gelooft niet in toeval en geluk. Wel in data, onderzoek en technologie. Als Co-founder en CEO van Digital KIXX legde hij reeds een mooi digitaal parcours af. Met veel passie en enthousiasme dompelt hij je netwerk onder in de wereld van digitale marketing.
Onze brandend actuele topics
Employer Branding
Hoe vorm je een strategisch HR-Beleid?
Sessie 1: Waarom Employer Branding?
Sessie 2: Strategie
Sessie 3: Uitrol, analyse & bijsturing
Sessie 4: Tools, trends, tips & tricks
Branding Strategy
Hoe creëer je een Love Brand?
Sessie 1:
- Hoe positioneer je je bedrijf in een B2B omgeving?
- Wat is het onderscheidend vermogen van je bedrijf?
- Welke kanalenstrategie moet je toepassen om je merkstrategie uit te rollen?
- Hoe stel je langetermijndoelen en welke timing koppel je hieraan?
- Hoe voer je een grondige concurrentieanalyse uit?
- Hoe vertaal je de merkstrategie in een creatief concept?
- Hoe breng je je boodschap het best naar voor per marktsegment?
Growth Marketing
Hoe schaalbare groei bekomen via growth marketing?
Sessie 1:
- Wie is wie
- Introductie tot growth marketing
- Persona's definiëren
- Growth marketing canvas
- Google Tag Manager
- Quick wins: smart bars, exit pop-ups enz.
- Maximale cost per conversie berekenen
Sessie 2:
- Het ABC van landingspagina's
- Hoe bouw je een optimale landingspagina
- UTM-tags inzetten
- A/B testing
- Wat doen mijn bezoekers op de website
- Wie zijn mijn bezoekers
- Informatie over bezoekers verzamelen
- Hoe de juiste cijfers meten?
- Het installeren van de juiste cookies
Sessie 3:
- Google Ads, SEO of sociale media?
- Het bepalen van een funnel
- Landingspagina's in elke fase
- Inclusions + exclusions via sociale media
- Evergreen content
- E-mail marketing
- Bounce rate verlagen
Sessie 4:
- Data scraping
- Prospecteren via e-mail
- Ga op zoek bij de concurrent
- North star metric bepalen
- LinkedIn personal branding en automatisering
- Live chat
- Online advertising campagnestructuren bouwen + remarketing
- Lookalike audiences