Vers van de pers!

Magazines van a tot z

Wat doen we?

Redactie

Personeelsmagazines, ledenmagazines of vakbladen? Samen bepalen we de inhoud, op maat van jouw doelgroep. Ook de eindredactie of finale controle ligt in handen van professionals. 

Fotografie

Dankzij een breed netwerk aan fotografen zorgen we voor de juiste persoon achter de lens. Van portretfotografie tot bedrijfsreportages, we dekken het hele plaatje. 

Opmaak

Een getalenteerd en ervaren designteam geeft je magazine vorm. Zowel offline als online (doorbladerbare pdf of digitaal) magazines krijgen vorm, in tekst en beeld. 

Druk 

Met expertise in druktechnieken adviseren we de perfecte afwerking die past bij jouw identiteit en doelgroep.

Ready, set, press!

Tastbaar

Blader door de pagina’s, voel het papier, ruik de inkt … Dit is een zintuiglijke ervaring waar geen ander medium aan tipt. Magazines blijven bovendien lang in de omloop, wat de levensduur ervan verlengt. 

Doelgroep

Een offline of online magazine verbindt de doelgroep met je merk. Je deelt er waardevolle inhoud die later ook inzetbaar is op andere kanalen (online, op beurzen, op events …). Dit is geen one shot miracle, we halen het beste uit de content, passend bij jouw publiek. 

Deadlines

Strakke deadlines met een al even strakke opvolging. Zo gaan we vooruit, zo is jouw magazine op het juiste moment op de juiste plaats. 

In de

praktijk

"KIXX denkt met ons mee en weet onze missie en waarden perfect te vertalen in onze publicaties."

'Een magazine met een look-and-feel die op natuurlijke wijze de inhoud versterkt, dat kan.’ Het was met dat antwoord dat de samenwerking tussen de Diabetes Liga en KIXX ooit begon. Elke 17 minuten krijgt iemand de levenslange diagnose. In Vlaanderen leven naar schatting 600.000 mensen met diabetes. Daarom informeert, connecteert en mobiliseert de Diabetes Liga iedereen die ermee geconfronteerd wordt.


Ledenblad Diabetes Info groeide uit tot een magazine dat tweemaandelijks content – altijd informatief, altijd begrijpelijk – deelt met zowel zorgverleners als mensen met diabetes. Zij herkennen zich in de reportages en kunnen zich identificeren met de mensen die aan het woord komen, verduidelijken en getuigen. Het grafische jasje waarin dat gebeurt, onderstreept dat nog. De vormgeving van Diabetes Info is ondertussen aangevuld met de vormgeving van Diabetologie, Gezond & Actief leven en tal van andere interne en externe publicaties.  

Bekijk case Neem contact met ons op

klanten met op maat gemaakte magazines

uitgaven per jaar met frisse en boeiende inhoud

+

omgeslagen pagina's door jouw doelgroep

Ook een uitdaging voor ons team?

Contacteer ons!