Timo Lootens

Zaakvoerder Studiebureau Verhaeghe & Partners

Timo Lootens

Elk succesvol bedrijf staat of valt met het succes van zijn merken. KIXX helpt ondernemingen om hun producten, diensten en zichzelf correct te profileren. Een heldere en aantrekkelijke boodschap trekt de juiste klanten aan.

"Het thema 'bezeten door meten' omschrijft letterlijk onze passie voor studiewerk. "
Studiobureau Verhaeghe & Partners

De klant aan het woord

In het licht van ons 50-jarig bestaan in 2016, wilden we een nieuwe huisstijl die ons meteen duidelijk profileert. Uit diepgaande brainstormings met KIXX kwamen tal van ideeën. Uiteindelijk focusten we in nauwe dialoog op het thema 'bezeten door meten', wat letterlijk onze passie voor studiewerk omschrijft.

Dit thema werd visueel vertaald in een opvallend beeld van een getatoeëerde blauwdruk op een lichaam. Typisch aan tatoeages is dat ze vertellen over de passie van degene die ze draagt, over hetgeen waardoor hij bezeten is.

De opdracht

Studiobureau Verhaeghe & Partners uit Loppem is niet alleen de onderbuur en bouwheer van het nieuwe KIXX-kantoor, maar ook een jarenlange klant. Alle inspanningen om het merk Studiebureau Verhaeghe & Partners te versterken vormen één samenhangend geheel.

Bij hun verhuis van een klein rijhuis naar een opvallende nieuwbouw hoorde ook een communicatiepakket. Dat ging van een nieuwe professionele huisstijl tot de organisatie van drie evenementen voor het 50-jarig bestaan. Het sterke campagnebeeld gebruiken ze in al hun publiciteit en sponsoring. Ze projecteren het 's avonds zelfs op het raam van hun kantoren.

Bekijk het resultaat van deze samenwerking
Cathy Deklerck Next up: Cathy Deklerck Marketing Manager Packo