Cathy Deklerck

Marketing Manager Packo

Cathy Deklerck

KIXX gaf de business units een hedendaags imago, met elk een unitkleur en website. Niettemin worden alle activiteiten volgens één uniforme, herkenbare lijn gepresenteerd.

"We krijgen telkens een concept dat we twee jaar zowel corporate als productgericht kunnen inzetten. "
Packo NV

De klant aan het woord

We beslisten om voortaan naar buiten te komen met vier business units, elk gericht op een specifieke doelgroep. Het gaat om Packo Agri voor landbouwmachines, Packo Green voor tuinbouwmachines en onderhoud van groene zones, Packo Handling voor frontladers en frontheffen, en ten slotte Packo Clean voor vloerreinigingsmachines.

KIXX gaf de business units een hedendaags imago, met elk een unitkleur en website. Niettemin worden alle activiteiten volgens één uniforme, herkenbare lijn gepresenteerd.

De opdracht

De fundamentele communicatiecampagnes van Packo NV verlopen volgens een tweejarige cyclus. Die start telkens op de tweejaarlijkse beurs Agribex in Brussel.

In 2013 stonden alle visuals in het thema van 100% vertrouwen, techniek en kracht, waarmee de nadruk gelegd werd dat Packo 100% gaat voor wat ze doen. In 2015 bedacht KIXX de slogan 'power & precision' en creëerden we de interactieve 'wereld van Packo'.

In 2017 lanceerden we de campagne 'the perfect match'. In het concept werden de landbouwers gematcht aan een machine, als puzzelstukjes die mooi in elkaar pasten.

Bekijk het resultaat van deze samenwerking
Joke Vandepitte Next up: Joke Vandepitte Zaakvoerder Pittman Seafoods