Orgin’O, de winkelketen voor biologische producten, doet sinds 6 jaar een beroep op KIXX. In 2015 ontwikkelden we samen een nieuw concept met als doel meer beleving in de winkelpunten te creëren. Sindsdien zijn al 4 van onze intussen 16 winkels volgens dit concept ingericht of verbouwd.
Het strategisch communicatieconcept van Origin'O mikt voornamelijk op meer visibiliteit en herkenbaarheid. KIXX staat in voor de verschillende communicatiemiddelen waarmee Origin'O zich naar de buitenwereld bekend maakt. Dat gaat van de signalisatie in de winkels tot Facebook, flyers, tv-spots en zelfs een eigen magazine.
Het is ons doel om dit concept overal goed neer te zetten. Eens hun visibiliteit en herkenbaarheid op punt staan, gaan we samen verder aan de toekomst bouwen.
In 2015 ontwikkelden we samen een nieuw concept met als doel meer beleving in de winkelpunten te creëren. Sindsdien zijn al 4 van onze intussen 18 winkels volgens dit concept ingericht of verbouwd. We trekken nu deze lijn door naar de rest van de winkels in Vlaanderen en Brussel.
De wisselwerking is een creatief pingpongspel. We brengen veel ideeën aan die zij vervolgens verfijnen. Maar tegelijk doen zij ook proactief voorstellen. Het is een pluspunt dat KIXX compact en super flexibel is, met bovendien de typisch West-Vlaamse KMO-mentaliteit.
Nieuwsbrief