Christiaens Projects
Uitbouwen van een geïntegreerde 360° marketingaanpak
xpertise
Website
Digital lead gen
Contentkalender
E-mailmarketing
Branding & huisstijl
Print & outdoor materialen
Xpectations
Projectontwikkelaar Christiaens Projects bouwt al vier generaties lang aan kwalitatieve woningen op toplocaties in West- en Oost-Vlaanderen. Dat soort vakmanschap verdient een even professionele marketingaanpak, die de bouwprojecten van start tot finish aan de man brengt via zowel online als offline kanalen
Wat KIXX deed
KIXX ontwikkelde een complete 360° marketingstrategie specifiek afgestemd op de noden van Christiaens Projects én op die van hun ideale koper. Door alle touchpoints in de customer journey te professionaliseren, positioneert Christiaens Projects zich als een betrouwbare vastgoedpartner met een sterke merkidentiteit, zowel online als offline.
We startten met het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl die het premium karakter van Christiaens Projects uitstraalt. Deze huisstijl vertaalden we naar alle essentiële merkdragers: van visitekaartjes en briefpapier tot enveloppen en advertenties, wat zorgt voor een consistente en professionele uitstraling in alle communicatie.
Een gloednieuwe website vormt het digitale hart van de strategie. Deze bundelt alle cruciale informatie waarnaar potentiële kopers op zoek zijn, met een sterke focus op de lopende en toekomstige projecten. De website straalt het vakmanschap van Christiaens Projects uit en biedt een gebruiksvriendelijke ervaring.
Voor enkele vastgoedprojecten ontwikkelden we hoogwaardige printmaterialen:
- Projectspecifieke brochures die het verhaal en de voordelen van elk project tot leven brengen
- Gedetailleerde plannenboeken en verkoopsplannen voor projecten zoals Meeer, Portanic en Glasgow
- Opvallende werfbaches en projectwalls die zorgen voor zichtbaarheid op locatie
- Gerichte flyers voor lokale distributie
Via gerichte digitale advertenties, die ontworpen zijn om specifieke interesse op te wekken en potentiële kopers aan te trekken, verwijzen we systematisch naar de projecten op de website. Hierdoor creëren we een naadloze verbinding tussen onze online campagnes en de website, wat resulteert in een perfecte samenhang van alle touchpoints en direct bijdraagt aan de verkoop van verschillende panden.
Om de online aanwezigheid van Christiaens Projects verder te versterken, zetten we een contentkalender op voor de socialmediakanalen en ontwikkelen we gerichte e-mailcampagnes. Die zijn steeds up-to-date met relevante content die de voortgang van de projecten in de kijker zet en potentiële kopers informeert.
De resultaten
KIXX zorgt ervoor dat Christiaens Projects een sterke merkaanwezigheid opbouwt, zowel online als offline, die leidt tot een constante instroom van kwalitatieve leads. Met een strategische inzet van data-analyse, SEA en conversieoptimalisatie (CRO), maximaliseren we hun digitale prestaties en ROI.
Het verschil? KIXX combineert een 360° marketingaanpak met snelheid, data en een gerichte focus om de groei van je bedrijf te versnellen. In vijf maanden tijd genereerden we 744 leads voor één van hun projecten, tegen een kostprijs van slechts 9,25 euro per lead. Zo maken we marketing tastbaar en resultaatgericht.
Wil jij ook een 360° marketingaanpak voor jouw bedrijf?