h Origin'O - KIXX: Strategy in Communication
Facebook Twitter LinkedIn Instagram Pintrest
Projecten  >  Origin'O

Origin'O

13 Januari 2016
 

Origin’O groeide – met 15 winkels – de laatste jaren uit tot dé biobuurtsuper van België. In tijden waarin gezonde voeding een hot topic is, vond Origin’O in KIXX een vaste communicatiepartner die het biomerk als geen ander 'begrijpt'.

38.jpg
127.jpg
40.jpg
41.jpg
42.jpg

Talk.

KIXX denkt mee, spoort trends in de markt op, en begeleidt Origin’O om zich op een onderscheidende manier te positioneren.

Think.

KIXX ontwikkelde een strategie om Origin’O en de (potentiële) bioshopper nog dichter bij elkaar te brengen. We zochten en vonden opportuniteiten en tools om het merk haarscherp in de markt te zetten. 

Achieve.

We ontwikkelden de Biobox, de originele kortingsbonnen van Origin’O. Maar daar bleef het niet bij. We stonden ook mee aan de wieg van een eigen magazine en trokken deze content door op social media. Een perfecte manier om klanten te informeren en inspireren. Voor de flagshipstore in Berchem tekenden we een vernieuwend en ambitieus winkelconcept uit. En binnenkort komt er een nieuwe site aan, compleet mét blog en receptengids.

Bekijk onze diensten
154.jpg
44.jpg
45.jpg
46.jpg
47.jpg
48.jpg
49.jpg
50.jpg
51.jpg
52.jpg
Overzicht