h Jaarbeurs Gent - KIXX: Strategy in Communication
Facebook Twitter LinkedIn Instagram Pintrest
Projecten  >  Jaarbeurs Gent

Jaarbeurs Gent

16 September 2016
 

De Jaarbeurs Gent is al meer dan 70 jaar een echte publiekstrekker. Wat begon als een beurs om de Gentse economie te boosten, is nu uitgegroeid tot een fun-, info- en shoppingevent voor gans het gezin met meer dan 250 exposanten in Flanders Expo.

254.jpg
255.jpg
256.jpg
257.jpg

Talk 

IJV-IFAS, de organisator van de Jaarbeurs Gent, wil dit jaar opnieuw minstens 75.000 bezoekers over de vloer krijgen. Maar hoe gaan deze bezoekers hun weg vinden naar Flanders Expo?
Aan ons om een passend mediaplan te maken met grafische uitwerking.

Think

KIXX koos voor een crossmediale aanpak om de doelgroep bewust te maken van de Jaarbeurs Gent editie 2016. We maakten in het mediaplan een combinatie van offline kanalen: TV, radio, affichage, sponsoring en advertenties. Door deze strategie kon je er in Gent en omstreken niet naast kijken dat dit jaarlijks event er weer aankwam.

Achieve

Ook dit jaar stevent de Jaarbeurs opnieuw af op 75.000 bezoekers. Bovendien was er een mooie opkomst voor de openingsceremonie van de Jaarbeurs Gent. Die is vooral belangrijk voor het gastland Senegal. Op die manier geven ze hun economie een goeie voorzet bij de aanwezige prominenten, politici en hoogwaardigheidsbekleders.

Bekijk onze diensten
283.jpg
260.jpg
261.jpg
262.jpg
263.jpg
265.jpg
Overzicht