h Helbig - KIXX: Strategy in Communication
Facebook Twitter LinkedIn Instagram Pintrest
Projecten  >  Helbig

Helbig

08 September 2017
 

Ook in het digitale tijdperk kan een gedrukt magazine een meerwaarde betekenen in de communicatiestrategie van een bedrijf.

425.jpg
426.jpg

TALK.

Helbig bedenkt en produceert functionele en creatieve designoplossingen voor de retailer om zijn producten zo mooi en verrassend mogelijk te etaleren. Helbig wil klanten inspireren via de creatie van een corporate magazine.

THINK.

Kan je je nog onderscheiden via offline communicatie? De communicatiespecialisten van KIXX zijn overtuigd van wel, mits het duidelijk positioneren van het magazine. In de briefing werd duidelijk naar voor gebracht dat het magazine de cultuur en de waarden van Helbig moest bevatten.

ACHIEVE.

Onze creatieven gingen aan de slag met de waarden en mikten vooral op een overzichtelijk, inspirerend magazine waarin “realisaties met een verhaal” tonen hoe Helbig zich op de markt positioneert. De eerste editie werd bijzonder goed onthaald en smaakt duidelijk naar meer. Éen inspiratiemagazine om de 6 maanden zorgt voor een mooi evenwicht. Uiteraard is het magazine ook online beschikbaar.

Bekijk onze diensten
427.jpg
428.jpg
429.jpg
430.jpg
431.jpg
432.jpg
433.jpg
434.jpg
435.jpg
Overzicht