Belgabroed

Een kiplekkere employer branding-campagne

xpertise

Slogan
Campagnebeeld
Jobpagina
Online advertising 
Onthaalbrochure

Xpectations

Familiale broeierij Belgabroed schakelde KIXX in om hun werkgeversmerk kracht bij te zetten. Al vier generaties maakt pluimvee er deel uit van het dna, net als de persoonlijke en betrokken aanpak. Zowel klanten als werknemers krijgen meteen de garantie samen te werken met een broeierij die trendsetter is in innovatie en dierenwelzijn. Een employer branding-campagne moest de naamsbekendheid in de regio opkrikken en meer instroom voor openstaande vacatures genereren. Een uitdaging die we maar al te graag aangingen! 

Wat KIXX deed

Voel jij je kiplekker op je job? Kom ’s kuiken bij Belgabroed! 
Een campagne met een knipoog naar de sector waarvan Belgabroed deel uitmaakt, ligt aan de basis van de employer branding-strategie die KIXX opzette. De focus ligt in dit geval voornamelijk online en daar is de nieuwe jobpagina het levende bewijs van. Aanvullend werkten we met flyers, brochures en advertenties om de gehele campagne aan te sterken. 

De resultaten

“KIXX heeft er mee voor gezorgd dat onze identiteit als werkgever helder werd. Het was meteen het startpunt van een employer branding-campagne met een sterke online focus. Die loopt nog altijd, zowel intern als extern. Wat we het meest appreciëren aan de samenwerking is het feit dat we, naast een vast aanspreekpunt, ondersteuning krijgen van een gespecialiseerd team van digital marketeers, graphic designers en content marketeers …” 

Daag ons uit

Ook een uitdaging

voor ons team?

Let's KIXX some ass!

up next

4ITEGO Group

Strategische rebranding op topniveau 
Bekijk dit project